קול קורא- הוספת עדות וראיות לבג"צ 2335/19

-קול קורא למסירת עדויות וראיות-

כחלק מאיסוף העדויות והראיות להגשה לבית המשפט, בעתירתנו לבג"צ 2335/19, בשם כלל החולים והמטופלים בקנאביס לצרכים רפואיים. אנו קוראים אל ציבור החולים והמטופלים להעביר אלינו עדויות: הקלטות, תכתובות, קבלות, תמונות וכל חומר רלוונטי אחר), על מנת שנציגו בבית המשפט כראיות התומכות בטיעונים של המטופלים והחולים על סחבת, רשלנות ועשיית רווחים על גב המטופלים והחולים, שחיינו קשים כבר, גם כך. הפרטים האישיים ישמרו אצלנו, אנו מחוייבים לשמירה על פרטיותכם ועל סודיות המידע הרפואי המועבר אלינו והמוחזק על ידינו.
למען הסר ספק: על פי חוק אנו מחוייבים לשמירת סודיות של כל מידע רפואי ואישי המועבר אלינו. ולא נעביר את המידע לאף גורם מלבד בית המשפט, אלא אם נתבקש אישית לפנות בשם המטופל לגורם עליו מתלוננים.
ניתן לקרוא את מסמכי העתירה בלחיצה כאן

החוק מחייב אותנו לקבל את הסכמתך בכתב, על מנת שנוכל, מבחינה חוקית ,לקלוט את פנייתך עם החומרים הרפואיים, לקבל את תגובת החברה ואו פקידי משרד הבריאות. עליך למלא ולחתום על טופס ויתור סודיות רפואית אותו נוכל להציג לפי דרישה, על פי סעיף 20(א'1)   לחוק זכויות החולה התשנ"ו 1996,  בנוסף לאישורך  הנדרש בסוף הטופס
אנא מלאו את הטופס והחזירו אותו אלינו סרוק בעלאת הקבצים, בסוף טופס זה.
*אם הטופס ממולא בעבור אדם אחר, אנא מלאו את פרטיו בשדות המתאימים וציינו זאת בהודעה הכתובה*


הורדת טופס ויתור סודיות רפואית

כל שדות הטופס הם חובה, אנא הקפידו למלא את כל שדות הטופס.


 

2 מחשבות על “קול קורא- הוספת עדות וראיות לבג"צ 2335/19”

  1. פנינה אלמוג

    אני לא טכנולוגית והייתי רוצה לישאול אני מישתמשת בקנביס רפואי ברשיון בשמן 2טיפות בכל ערב האם יש קשר לקוצר נשימה ולצריכת הקנביס?????
    אשמח לתשובה
    0525767802

    1. שלום פנינה,
      התוויות ומתודות טיפוליות הן נושא רפואי. אנו לא מייעצים ולא מטפלים בנושאים רפואיים, אלא בכל הנוגע לנושאים הרגולטורים וזכויות מטופלי קנאביס. בכל נושא רפואי עלייך להתייעץ עם הרופא\ה המטפל\ת
      על מנת שנפנה את שאלת אל האדם המתאים אנא צרי קשר באמצעות טופס צור קשר או בקישור ישיר https://www.mca.org.il/?page_id=63

      בברכת בריאות שלמה צוות האתר והעמותה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *